Saluto augurale

Salute e felicità a chi passa di qua.

Sono le mie "fesserie", i miei pensieri, stravaganti e seri...ma veri. Ad un saluto, non starò muto;
chi passa e tace, lo stesso auguro pace.
Finché rime e pensieri escono volentieri in italiano e in dialetto, è segno che mi diletto.
Anche il texano vuole la sua parte, crede che è arte...parlerò anche di borsa, ma non di corsa.

Con il piacere per la scrittura... auguro a tutti buona lettura.

mercoledì 14 giugno 2017

Profaziate

Oggi tratto un tema serio..serissimo,
l'annosa questione meridionale,
il mezzogiorno è diventato un problema.
Ma io non sono titolato a trattare simile problema...
non sono "politico" mi avvalgo dell'amico Profazio.

 Il mezzogiorno 

 Tempu era d’elezioni, e i candidati spilavanu nta chiazza du paisi… 

 Ognunu promentiva a tumulati, e nui staciamu cu l’aricchi tisi. 

 C’era cu sustiniva la riforma du codici civili e du penali…

E cu portava nta lu so programma la paci e lu disarmu nucleari… 

 Cu’ cchiù semplicemente prumittiva di fari casi, parchi, strati e fogni… 

e cu’ tronava cuntra ‘a corruzioni, l’evasioni fiscali e àutri vergogni…

 Eramu tutti ddhà, giovani e vecchi, ca scègliri voliamo 
‘na persona onesta e bòna, cu li sensi sani… 
e chi gròmula amari non ndi duna!… 






 Vinni poi ‘n’oraturi i fora-regnu, 
chi, pisandu i paroli, dissi carmu: 
-Jeu sì chi vi risolvu, e pigghiu impegnu,
 l’arduu problema di lu menzijornu!… 

 A’stu puntu, esultò Mastru Gilormu:

-Tu si chi ndi capisci…e a tia votamu!…

 ‘Nfatti ‘u problema grossu è ‘u menzijornu: 

vòl diri chi a la sira nd’arrangiamu!...







Nessun commento:

Posta un commento