Saluto augurale

Salute e felicità a chi passa di qua.

Sono le mie "fesserie", i miei pensieri, stravaganti e seri...ma veri. Ad un saluto, non starò muto;
chi passa e tace, lo stesso auguro pace.
Finché rime e pensieri escono volentieri in italiano e in dialetto, è segno che mi diletto.
Anche il texano vuole la sua parte, crede che è arte...parlerò anche di borsa, ma non di corsa.

Con il piacere per la scrittura... auguro a tutti buona lettura.

sabato 13 maggio 2017

Gli Amici

Stamane un amico mi ha scritto un messaggio,
dice che con la vecchiaia sono diventato saggio,
guarda che io non striscio..caro amico biscio,
L'occasione mi dici.. ca devo pubblicare  amici.

  l'amici 
 l'amici mei pochi e chjini i nguacchji, 
comu i denti mbucca a certi vecchji. 
 Datu ca siti pochini vi spendu dui parolini. 
 Criscivi a pani e Andrè, ca guerra i pieru sempi jivi fieru. 
Guccini mbriacuni, cu a locomotiva emozioni mi duni. 
Bertoli, a mussu duru tu dicu, si mio amicu. 
Troisi…mi mancanu i toi sorrisi. 
M’imbriacasti mandarino, chi c’era nto vino? 
veni puru tu, no tu no. 
Odifreddi, matematicu, si pe mia megghjiu du viaticu. 
 U maestru è pero' Micu 'njiaho', 
 da ciecu tundu, mi fici u vijiu u mundu. 
Bisciu,fratellu di vita e merendini, restamma eterni bambini. 
Pinu tripodi.... bonu cavajiu lunga cursa piggjia, si no esti sulu n'asinu chi raggjia. 
 all'africoti, saluti e salutamu, chija mamma per sempi amu. 
 U furbu ne du piattu ne du parentatu va cacciatu. 
 Mastru vittoriu nta chiji muntagni cu ninu martinu e tantu vinu. 
 Marisa, amica mia, ndi dividiu l'umbra da gelusia. 
Rita, l'amica da vita. 
profaziu mi dispiaci mu tu dicu, non si chjiu mio amicu. 
pe schierati e bandaruoli...non servunu paruali. 
finivi i jidita da mano, nu salutu da Gori capano. 

 Otello, giustu pecchì nci facisti canusciri a figghjiuma butitta,
nta i mei amici ti rivitta.

Nessun commento:

Posta un commento